неділю, 1 березня 2015 р.

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства





                                          ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
                                                                                   
46001, м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 1, тел. 52-56-94

Н  А  К  А  З

19.02.2015 p.                                                                                               № 62

Про проведення  I-II  етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства, трудового навчання (технологій) у 2014-2015 навчальному році



На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 09.02.2015 р. № 111 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства у 2014/2015 навчальному році», від 19.02.2015 № 165 «Про проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технологій) у 2014/2015 навчальному році», від 23.02.2015 р. № 60 «Про внесення змін і доповнень до наказів департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 09.02.2015 №45 «Про проведення  I-III  етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства  у 2014/2015 навчальному році» та від 19.02.2015 №56 «Про проведення  I-III  етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (технологій)  у 2014/2015 навчальному році», відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 р. № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2011 р. за №1318/20056 (далі - Положення), наказів департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 09.02.2015 р. № 49 та від 18.02.2015р. № 56, рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 11.09.2013 р. № 983 «Про нагородження учнів та вчителів», з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді

НАКАЗУЮ:

1. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів м. Тернополя:
            1.1. Провести у 2014/2015 навчальному році І (шкільний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з правознавства та трудового навчання (технологій) до 06 березня 2015 р..
            1.2. Створити організаційні комітети для підготовки та проведення олімпіад, журі для перевірки виконання завдань, визначення переможців та призерів, призначити експертів-консультантів для розв’язання спірних питань у роботі журі. Персональний склад оргкомітетів, журі, експертів-консультантів затвердити наказом.
            1.3. Створити комісії для підготовки завдань І етапу олімпіад, склад комісій затвердити наказом.
            1.4. Надіслати в методичний центр звіти оргкомітетів про проведення олімпіад з базових дисциплін (додаток 1) до 06 березня 2015 р.
            2. Затвердити персональний склад оргкомітетів, журі, експертів-консультантів учнівських олімпіад з економіки, інформаційних технологій, російської мови та літератури (додатком 2).
3. Тернопільському комунальному методичному центру науково-освітніх інновацій та моніторингу:
3.1. Провести ІІ етап олімпіад з базових  дисциплін за завданнями Тернопільського обласного комунального інституту  післядипломної педагогічної освіти у березні 2015 р. згідно з графіком:
Дата і час проведення
Предмет
Класи
Місце проведення
Дата реєстрації
15 березня, 9.00
Правознавство
11
школа-колегіум
до 10.03
14 березня, 9.00
Трудове навчання (технології) / хлопці
11
ТЗОШ № 24
до 10.03
14 березня, 9.00
Трудове навчання (технології) / дівчата
11
ТЗОШ № 26
до 10.03
3.2. Ознайомити учасників олімпіад до початку виконання завдань з вимогами, порядком проведення, обладнанням, інструментами, матеріалами, видами і формами морального та матеріального заохочення тощо.
3.3. Забезпечити учням можливість:
- ознайомитись з відповідями (розв’язками) завдань, запропонованими журі після олімпіади, та з попередніми результатами оцінювання робіт;
            - після завершення кожного туру  олімпіади подати апеляції згідно з Положенням до відповідного журі з приводу об’єктивності оцінки  у 7-денний термін і одержати відповідь в усній формі. Питання  про допуск до розгляду апеляції вирішується головою оргкомітету та експертом-консультантом; дозволу одного з них достатньо для розгляду апеляції.
4. Створити можливості для:
- запобігання втручанню батьків, вчителів, які готували учасників, та  сторонніх осіб у перебіг олімпіад, участі у перевірці робіт та розгляді апеляцій;
- громадського спостереження за проведенням олімпіад з навчальних предметів та галузей знань, яке можуть здійснювати представники учнівського самоврядування, навчальних закладів, батьківської ради при міському голові, ЗМІ (за умов попередньої реєстрації і не більше 1-го на класне приміщення).
5. Встановити таку процедуру визначення та нагородження переможців ІІ етапу предметних учнівських олімпіад:
- переможці та призери І, ІІ етапів олімпіади оголошуються відповідними оргкомітетами на основі рекомендацій журі.
             - переможці ІІ етапу олімпіад нагороджуються грамотами управління освіти і науки в кількості, яка  не перевищує 30 % учасників олімпіад   у  класах окремих паралелей з   орієнтовним     розподілом    кількості  грамот  у співвідношенні:  1 – за І місце, 2 – за ІІ місце, 3 – за ІІІ  місце.
            - учасники олімпіад можуть нагороджуватися заохочувальними грамотами в окремих номінаціях;
- переможці ІІІ та ІV етапів учнівських предметних олімпіад нагороджуються одноразовими преміями від міського голові.
6. Керівникам навчальних закладів, на базі яких проводиться ІІ етап предметних олімпіад, здійснити  підготовку приміщень і територій, забезпечити дотримання  правил техніки безпеки, охорони праці учасників під час проведення олімпіад та наявність медичного працівника.
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління освіти і науки                                             О.П.Пельвецька

Сеньків Володимир Михайлович, 52-19-58




Немає коментарів:

Дописати коментар

Про семінар на тему "Завершення навчального року в 5-6 класах НУШ: підсумкове оцінювання та робота зі свідоцтвом досягнень"

 11  квітня 2024 року в форматі Zoom відбувся семінар для вчителів історії та правознавства на тему:"Завершення навчального року в 5-6 ...