Буклет: Медіаграмотність та критичне мислення
Буклет: Організація заходів до Дня Європи
Буклет: Реалізація базових цілей громадянської та історичної освітньої галузі - 6 кл.
Буклет: Використання методу продуктивних невдач для досягнення успіху
Буклет: Залучення експертів до освітнього процесу під час уроків правознавства
Буклет: Особливості організації і проведення НМТ
Буклет: Самооцінювання освітньої діяльності педагогів
Буклет: Цілісна складова в діяльності шкільних євроклубів
Буклет Академічна доброчесність
Буклет "Сучасні інтернет-ресурси для організації ефективноо навчання" 23.09.2021
Буклет на тему:"Оцінювання навчального заняття суспільно-гуманіторного профілю" 25.03.2021
Буклет на тему "Самооцінювання освітньої діяльності педагогів" 18.02.2021
Методичний інструментарій для самооцінювання вчителів
Буклет на тему: "Творчі завдання під час дистанційного навчання"
Буклет на тему: "Ефективні методики запам'ятовування"
Буклет на тему: "Самооцінювання професійної діяльності сучасного вчителя"
Анкети для самооцінювання здатності педагогів до інноваційної діяльності
Анкета саооцінюванння учасником сертифікації власної педагогічної майстерностіСерпневе засідання інтерактивної школи сучасного вчителя на тему: “Європейський погляд на принципи цілепокладання шкільних курсів суспільствознавчих дисциплін з точки зору сучасних підходів до ціннісного та компетентнісного навчання ” 22.08.2019р.
Серпневе засідання інтерактивної школи сучасного вчителя на тему: “Нові підходи до викладання історії та правознавства в сучасній українській школі ” 20 серпня, 10.00 год. Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 (Буклет)
Програмка міського семінару вчителів історії та правознавства на тему: "Створення освітніх веб-ресурсів вчителями історії та правознавства" 31.10.2017р.
Програмка міського семінару
16.10.2016р.
Програмка міського семінару вчителів правознавства на тему: “Удосконалення навчально-виховного процесу на уроках правознавства шляхом впровадження інновацій” 31.03.2016р.
Програмка семінару "Підвищення ефективності сучасних уроків історії та правознавства"
Немає коментарів:
Дописати коментар