понеділок, 1 грудня 2014 р.

Міський семінар вчителів правознавства на тему: "Сучасні підходи до правової освіти та виховання молоді"

       27 листопада 2014 року на базі Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 11 відбувся міський семінар вчителів правознавства на тему: "Сучасні підходи до правової освіти та виховання молоді". 
     Мета заходу полягала в теоретичному обгрунтуванні та розробці моделі спільної роботи вчителя і учнів з планування, організації та проведення реального процесу правового навчання та виховання за умови забезпечення комфортності для всіх суб'єктів освітньої діяльності.
      В ході семінару обговорювалися питання важливості правової освіти, використання інтерактивних методів навчання, яким повинен бути сучасний урок правознавства,  Вчитель історії та правознавства ТСШ № 29 Гуменна І.Л. виступаючи з доповіддю на тему: "Використання мультимедійних презентацій у сучасній методиці правової освіти" продемонструвала переваги мультимедійних презентацій та способи їх використання  під час уроків.

      Досвідом з організації правоосвітньої роботи в ТЗОШ № 2 поділилась заступник директора з виховної роботи закладу Корнійчук О.М.
      Інноваційні підходи до правового виховання в школі були продемонстровані вчителем історії та правознавства ТЗОШ № 11 Оршаком С.В. та соціальним педагогом закладу Крет М.М. В цьому питанні педагогам залюбки допомогли учні ТЗОШ № 11, які спільно з вчителями підготували та продемонстрували відеофільм про основні права людини, сценку про важливість прав людини і сімейного виховання, конкурс для вчителів під час якого педагогам запропонували переглянути уривки з кінофільмів та визначити який вид правопорушення зображено в кожному з епізодів.
      Особливо вразив присутніх відеофільм про основні права людини. Серед осіб, які давали відповіді на запитання дітей були учні, представники управління освіти і науки, служби у справах неповнолітніх та дітей, депутати, пересічні громадяни. Відеофільм продемонстрував якими важливими є права в нашому житті.
      На заключному етапі семінару вчителі в малих групах працювали над завданням відобразити систему правової освіти у їхніх навчальних закладах по напрямках: дитина родина, дитина освіта, дитина особистість, дитина любов. 


Методичні рекомендації учасникам семінару:
1. Сприяти підвищенню зацікавленості учнів в самоосвіті. Активно стимулювати учнів до самооцінної освітньої діяльності зміст і форми якої повинні забезпечувати учневі можливість самоосвіти, саморозвитку, самовираження в ході оволодіння знаннями.
2. До проведення уроків, тематичних заходів з правознавства, активізації правовиховної роботи залучати представників міського управління юстиції.
3. Формувати вміння учнів самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.
4. У практичній роботі використовувати сценарні варіанти уроків, які забезпечувати різноманітними носіями інформації.
5. Враховувати психологічні особливості кожного учня, проявляти взаємну доброзичливість у ставленні до них.
6. Застосовувати інтерактивні методи навчання, моделюючи реальні життєві ситуації організовуючи опрацювання учнями документів (наприклад, нормативно-правових актів) у парах, малих групах, використовувати ділові ігри, стимулювати опрацювання проблемних і дискусійних питань у групах чи загальному колі тощо.
7. Сприяти формуванню в учнів умінь і навичок, системи цінностей, створенню атмосфери співробітництва, творчої взаємодії в навчанні та вихованні.
8. Використовувати мультимедійні технології під час проведення уроків та виховних заходів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про практикум на тему: "Оцінювання учнів, які навчаються за кордоном"

 18 квітня 2024 року в форматі Zoom відбувся практикум для вчителів історії та правознавства на тему: "Оцінювання учнів, які навчаються...