четвер, 31 березня 2016 р.

Міський конкурс учнівських есе "Права дитини в моїй країні"

ПОЛОЖЕННЯ
про міський конкурс учнівських есе
«Права дитини в моїй країні»


1.      Загальні положення.
1.1.           Це Положення визначає систему організаційної роботи щодо проведення міського конкурсу  учнівських есе «Права дитини в моїй країні» (далі – Конкурс).
1.2.           Конкурс  проводиться з метою розвитку культури прав людини, поширенню інформації про права людини, мотивації педагогічних працівників до навчання правам людини.
1.3.           Конкурс проводить Громадська організація «Молодіжний центр розвитку «МІСТ» та Управління освіти і науки Тернопільської міської ради.


2. Терміни проведення Конкурсу
2.1. Конкурс проходить у квітні - травні 2016 року.
2.2. До участі в Конкурсі допускаються есе, які будуть направлені на електронну адресу Конкурсу до 25 травня 2016 року.

3. Порядок проведення конкурсу
3.1. Конкурс проводиться в 2 етапи:
3.1.1. На першому етапі Журі визначає найкращі есе, які проходять до фіналу. Есе, які пройшли до фіналу публікуються на сайтах організаторів Конкурсу.
3.1.2. На другому етапі, серед есе, які пройшли у фінал, Журі визначає переможців Конкурсу (відповідно І, ІІ та ІІІ місце).

4. Учасники Конкурсу
4.1. У   Конкурсі   можуть   брати   участь учні та учениці старших класів загальноосвітніх навчальних закладів м.Тернополя.
4.2. Учасники та учасниці Конкурсу повинні мати наукових керівників-консультантів з числа педагогічних працівників.
4.3. Участь у  Конкурсі  здійснюється  на  добровільних засадах.

5.     Умови проведення Конкурсу.
5.1.           У Конкурсі беруть участь роботи українською або російською мовою виконані у в електронному форматі.
5.2.           Не допускаються до участі в Конкурсі роботи, які:
·        містять мову ворожнечі, або пропагують насильство, расизм, відверту або приховану рекламу товарів чи послуг політичних партій;
·        є плагіатом робот інших авторів;
·        створені з порушенням законодавства України про інтелектуальну власність;
·        подані після завершення терміну прийому робіт на конкурс.
5.3.           Подані на Конкурс розробки не рецензуються.
5.4.           Рішення про реєстрацію есе для участі в конкурсі приймає Комітет. Комітет має право запросити додаткову інформацію від учасників Конкурсу з метою ефективної оцінки конкурсної роботи.


6.     Організаційний комітет Конкурсу та Журі Конкурсу
6.1. Для організації та проведення Конкурсу створюється Організаційний комітет Конкурсу (далі Оргкомітет).
6.2. Комітет повноважний приймати рішення з усіх питань, що виникають у зв’язку з проведенням Конкурсу.
6.3. Для оцінки розробок та визначення переможців Оргкомітет створює Журі Конкурсу (далі Журі).
6.4. Оргкомітет затверджує кількісний та персональний склад Журі.
6.5. Оргкомітет не має права втручатися в роботу Журі та впливати на оцінку робіт.

7.     Вимоги до розробок
7.1.           Есе повинно мати наступні частини:
назву; навчальний заклад та клас автора есе; прізвище та ім’я автора есе, прізвище, ім’я та по батькові, посаду наукового керівника-консультантата сам текст есе (дивись Додаток №1)
7.2. Есе  мають  бути  виконані комп'ютерним набором у текстовому редакторі Word:
·        через 1,5 інтервали
·        шрифт TimesNewRoman
·        14 кегль 
·        поля: зверху – 1,5, знизу – 2, зліва – 2,5, справа – 1,5
·        нумерація сторінок – знизу, по центру
7.3. Розмір есе не повинен бути більше 2 аркушів формату А4
7.4. Автор  подає інформацію про себе у вигляді реєстраційної анкети: прізвище, ім'я, по батькові (повністю), місце навчання, повна адреса (закладу або домашня), контактні телефони,адреса електронної пошти (дивись Додаток №2). Реєстраційна анкета надсилається на адресу конкурсу в електронній формі, окремо від файлу есе та додатків.

8.     Оцінка робіт та визначення переможців
8.1. Оцінку есе та визначення переможця проводить Журі.
8.2. Оргкомітет забезпечує анонімне оцінювання есе через кодування робіт. Кожна закодована робота оцінюється всіма членами Журі. Кожен з членів Журі оцінює роботу шляхом виставлення балів за кожним із критеріїв. Кожному критерію присвоюється певна максимальна кількість балів.
8.3.           Критерії оцінювання робіт:
o       Правильне оформлення есе: змістовність, естетичність.
o       Узгодженість теми есе меті та умовам Конкурсу.
o       Актуальність
o       Креативність та оригінальність.
o       Подання власної точки зору (позиції, ставлення) при розкритті проблеми.
o       Логіка в аргументації свої точки зору
o       Наявність прикладів з життя.
8.4.           Результати Конкурсу є остаточними та не підлягають оскарженню. Оргкомітет та Журі не зобов’язане пояснювати мотиви своїх оцінок.

9.     Нагородження учасників Конкурсу.
9.1. Всі учасники Конкурсу нагороджуються Дипломами учасників Конкурсу.
9.2. Учасники, які зайняли призові місця отримують наступні винагороди:
o       Дипломанти 3 рівня отримують дипломи та подарунки - добірка літератури з прав людини, фірмові футболки.
o       Дипломанти 2 рівня отримують дипломи та подарунки - добірка літератури з прав людини, фірмові футболки та фірмові електронні накопичувачі\флешки.
o       Переможець конкурсу отримує диплом переможця та подарунки - добірку літератури з прав людини, фірмові футболки та фірмові електронні накопичувачі\флешки. Окрім вищезазначених подарунків переможець отримує право на проведення 2-денного семінару на базі школи для шкільної громади, що проводитиметься експертами Програми.
9.4. Урочисте нагородження переможця проводиться по місцю навчання учня. У нагородженні беруть участь представник офісу омбудсмана, експерти та представники програми, запрошуються представники ЗМІ та місцевої влади.
9.5. Семінар в закладі Переможця проводиться по погодженню з адміністрацією закладу.
9.6. Учасники Конкурсу можуть отримувати інші винагороди від організаторів Конкурсу та інших організацій або громадян.

10. Авторські права та право на захист персональних даних
10.1. Подання роботи на Конкурс автоматично означає згоду з його правилами і дозвіл на публікацію в рамках Конкурсу. Участь роботи в Конкурсі не означає передачу авторських прав організаторам. Всі права на роботу залишаються за автором. Всі спірні питання щодо авторських прав вирішуються згідно діючого законодавства України.
10.2. Подаючи роботу на конкурс, учасник гарантує дотримання законодавства України про інтелектуальну власність.
10.3. Надсилаючи есе та персональні данні на Конкурс учасники Конкурсу, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року № 2297-УІ, надають згоду на збір та обробку особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи бази персональних даних Конкурсу з метою проведення Конкурсу.

11. Фінансування конкурсу
11.1. Фінансування Конкурсу здійснюється з джерел громадських та інших організацій, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
11.2. Призовий фонд формується за рахунок коштів організаторів, а також за рахунок спонсорів Конкурсу, а  також  коштів,  не  заборонених законодавством.

12. Прикінцеві положення.
12.1.      Оргкомітет Конкурсу залишає за собою право змінювати це Положення та умови Конкурсу.

 
Додаток №1
Назва есе
Навчальний заклад та клас автора есе
Прізвище та ім’я автора есе
Прізвище та ім’я наукового керівника автора есе

 

Додаток №2

Реєстраційна анкета
учасника  міського конкурсу учнівських есе
«Права дитини в моїй країні»

Назва есе

Прізвище, ім'я, по батькові (повністю) автора есе

Місце навчання (заклад та клас)

Повна адреса закладу:
Індекс
Населений пункт
Вулиця та номер будинку

Контактний телефон (обов’язково номер мобільного телефону) автора есе

Адреса електронної пошти автора есе

Прізвище, ім'я, по батькові (повністю) наукового керівника автора есе

Контактний телефон (обов’язково номер мобільного телефону) наукового керівника автора есе

Адреса електронної пошти наукового керівника автора есе



 


Роботи надсилати «Молодіжному  центру розвитку МІСТ» за електронною адресою: mcr.mist@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про практикум на тему: "Оцінювання учнів, які навчаються за кордоном"

 18 квітня 2024 року в форматі Zoom відбувся практикум для вчителів історії та правознавства на тему: "Оцінювання учнів, які навчаються...