пʼятницю, 17 квітня 2015 р.

Міський семінар вчителів правознавства на тему: "Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій на уроках правознавства"

    16 квітня 2015 року на базі ТНВК "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей № 9 ім. Іванни Блажкевич" відбувся міський семінар вчителів правознавства на тему: "Використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій на уроках правознавства".
     

Метою заходу було теоретично обґрунтувати та визначити оптимальні форми, методи та способи взаємодії вчителя та учня у процесі застосування ІКТ на уроках правознавства.  Розробити методику організації процесу навчання правознавства з використанням ІКТ.



Під час семінару було розглянуто наступні питання: організація роботи із застосування ІКТ у навчально-виховному процесі;  формування життєвих компетенцій учнів на уроках правознавства за допомогою використання інформаційно-комунікаційних технологій; використання продуктів MS Office на уроках правознавства; форми і методи роботи соціального педагога в системі ІКТ на уроках правознавства.
Методичні рекомендації учасникам семінару:
1. Забезпечувати процес формування в учнів пізнавального інтересу до правознавства через використання комп'ютерних технологій.
2. Сприяти ефективному вирішенню проблеми наочності навчання.
3. Створювати навчальні блоги за допомогою яких доповнювати викладений на уроці матеріал цікавими фактами, відео, якісними задачами, інтерактивними іграми, цікавими коментарями та здійснювати дистанційне навчання учнів.
4.Розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал) та поєднувати готові електронні продукти (електронні підручники, енциклопедії, навчальні програми, демонстраційні програми і т.п.) у своїй професійній діяльності.
5. В системі роботи ІКТ використовувати програми загального призначення—Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Adobe Photoshop, Learning Apps.org для створення наочності, контролюючих тестів, творчих освітніх продуктів учнями тощо.
6. Проводити уроки, на яких учні презентують свої проекти у формі презентацій (це можуть бути уроки вивчення нового матеріалу, узагальнюючі уроки).
7. Використовувати ІКТ для створення учнями друкованої продукції правоосвітнього та правовихового змісту (буклети, плакати, колажі).
8. Індивідуалізувати процес навчання за рахунок різнорівневих завдань,  формувати в учнів позитивні емоції та навчальні мотиви.








Немає коментарів:

Дописати коментар

Про практикум на тему: "Оцінювання учнів, які навчаються за кордоном"

 18 квітня 2024 року в форматі Zoom відбувся практикум для вчителів історії та правознавства на тему: "Оцінювання учнів, які навчаються...